CODI ÈTIC GESMED
1. Respectar la privadesa i la intimitat de les persones usuàries.
2. La persona com a centre d’atenció.
3. Transparència per a mantenir la confiança de les persones usuàries i les seues famílies.
4. Implicar a la societat en el desenvolupament de l’autonomia i qualitat de vida de les persones depenents.
5. Facilitar i/o crear els mecanismes per a la participació de les persones usuàries, els seus familiars i la plantilla laboral en la millora del servei.
6. Prevaldre els criteris de proximitat, compromís mediambiental i social, qualitat, i mutu benefici amb els nostres proveïdors.
7. Col·laborar amb l’Administració Pública en la millora del sistema de serveis socials.
8. Fomentar el respecte entre companyes i companys de treball, impulsar el desenvolupament de les seues capacitats, el compromís i la contribució a la millora contínua.
9. Donar la millor resposta possible a les sol·licituds d’informació per part dels mitjans de comunicació.
10. Maximitzar l’eficàcia en la prevenció de riscos per a garantir la seguretat, tant de les persones usuàries, com de la plantilla laboral.
Treballadores i treballadors de Gesmed, persones usuàries i familiars, formen part d’un Comitè d’Ètica per a tractar suggeriments, denúncies i dubtes ètics amb la finalitat de millorar aquest Codi Ètic i la seua aplicació en la xarxa de Centres de Gesmed.